E-commerce Manager @ Boer Staphorst

Online Marketeer

Eind 2017 hebben we bij Geomares een keuze gemaakt om definitief van het stempel 'uitgeverij' af te stappen en ons te positioneren als een partner in marketing & media in de technische wereld. Wat nog ontbrak was een online marketeer om deze transitie vorm te geven, dat werd mijn taak. Ik zag dit als een uitgelezen kans om me weer fulltime op online marketing te kunnen focussen, wat me toch het beste ligt. Ik heb deze kans dan ook met beide handen aangegrepen. In mijn nieuwe functie als online marketeer voor Geomares ben ik aan de slag gegaan met een strategisch plan om de transitie vorm te geven. Om dit plan uit te voeren werd al gauw duidelijk dat onze corporate website niet meer voldeed en hebben we besloten een nieuwe website te laten bouwen, deze is begin april 2018 live gegaan en vormt de basis van het nieuwe strategische plan: www.geomares-marketing.com.

In mijn dagelijkse werk was ik verantwoordelijk voor de content op de website en de distributie ervan richting onze doelgroep. Het belangrijkste doel hierin is het genereren van nieuwe leads voor onze oplossingen. Om dit doel te behalen schreef ik wekelijks blogs en case studies om onze expertise te delen. Deze deelden we via allerlei kanalen zoals email, social media, search engines etc.

Comments are closed.